Our Horizont
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Our Horizont

Na forumu najdete webnovele, priljubljene zvezdnike in različne novice.
 
PortalPortal  KazaloKazalo  IščiIšči  Latest imagesLatest images  Registriraj seRegistriraj se  PrijavaPrijava  

 

 Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)

Go down 
3 posters
Pojdi na stran : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvtorSporočilo
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 6:00 am

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Rctv


QUE EL CIELO ME EXPLIQUE!
(Cristina Policastro)



Roxana Díaz
Juan Carlos Alarcón
Marianela González
Carlos Felipe Álvarez
Juan Camilo Donado
Caridad Canelón
Rebeca González
Aroldo Betancourt
Ricardo Bianchi
Yelena Maciel
Estefanía López
Jose Ramón Barreto
Sandra Martínez
Wanda D´Isidoro
Yoletti Cabrera


Participación especial de:
Norkys Batista
Mónica Spear
Pierina España



Snemanja se začnejo v decembru, novela pa bo prišla na male zaslone sredi januarja!


Nazadnje urejal/a Mateo Pet Nov 06, 2009 7:09 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 6:03 am

ČLANKI!

TELENOVELA BIEN COCINADA: Ya se movieron las fichas en Rctv Internacional. La telenovela que teclea Cristina Policastro, que se llamará “Vuelve a la vida”, tendrá como protagonistas a Roxana Díaz y a Juan Camilo Donado, un actor colombiano de 29 años. Marianela González y Carlos Felipe Álvarez serán los protagonistas de una trama juvenil, no de la trama principal. Mónica Spear, Pierina España, Mónica Spear y Norkys Batista harán participaciones especiales. En el elenco estarán Juan Carlos Alarcón, Caridad Canelón, Aroldo Betancourt y Ricardo Bianchi, entre otros. Yelena Maciel, Estefanía López, Sandra Martínez y José Ramón Barreto completarán el elenco juvenil de esta trama, que tendrá muchos exteriores en la playa. La comenzarán a grabar en diciembre y se estrenará a mediados de enero.

CAUSÓ CONMOCIÓN: Roxana Díaz visitó Rctv Internacional el lunes 2 de noviembre de 2009. Ahí firmó su gran contrato. Causó grata impresión entre los hombres que admiraron a esta guapa mujer, de 38 años, que levanta pasiones prohibidas a su paso
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 6:06 am

PREVENTA (nekakšna predstavitev o tem kar bo RCTV počel v prihodnjem letu)

Norkys, Roxana, Marlene in Sandra so delale promocijo za nove telenovele RCTVja 4. novembra, so se sprehodile po rdeči preprogi.......VEČ...

FUE EN EL CCCT: En un elegante salón del CCCT se dio la preventa de Rctv Internacional el miércoles 4 de noviembre. Norkys Batista, Roxana Díaz, Sandra Martínez y Marlene de Andrade salieron al ruedo vestidas de promotoras y se les sentaron a los anunciantes en las mesas. Estaban con minifaldas corticas, escotes pronunciados, muy perfumaditas, bien maquilladitas y fueron muy amables con los clientes, ¡ay perdón!, con los anunciantes. Estos, embelesados, con tanta belleza, entre trago y trago firmaron a ciegas los contratos publicitarios con tarifas elevadas, para el año entrante.
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 7:49 am

Slika iz PREVENTA (iz proma)

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Qecme
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 2:00 pm

Potem je že podpisala.

Res, zelo dober elenco. Bo Nela zlobnica Shocked? Verjetno niti ne.
Še posebej so mi všeč gostje: Monica, Norkys...

Juan Carlos Alarcón... hmm, hmm... čist fajn.

Hehe... btw, tokrat pa ne bo igrala z Jeronimom affraid Laughing !
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 2:04 pm

vesna je napisal/a:
Potem je že podpisala.

Res, zelo dober elenco. Bo Nela zlobnica Shocked? Verjetno niti ne.
Še posebej so mi všeč gostje: Monica, Norkys...

Juan Carlos Alarcón... hmm, hmm... čist fajn.

Hehe... btw, tokrat pa ne bo igrala z Jeronimom affraid Laughing !

Ja, itak...je že podpisala....vse je že dorečeno!

Ne, Nela in Carlos Felipe Alvarez sta mladi par......

Glede Jeronima...pa....pravkar je nekdo na forumu izjavil, da bo on v paru z Roxano igral....ampak temu ne gre pripisati veliko pomena.....ker ostali viri govorijo drugače.
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 2:19 pm

Mateo je napisal/a:

Glede Jeronima...pa....pravkar je nekdo na forumu izjavil, da bo on v paru z Roxano igral....ampak temu ne gre pripisati veliko pomena.....ker ostali viri govorijo drugače.

Twisted Evil Twisted Evil Basketball Hehehehe... bomo videli.
Upam, da ne bodo preveč spremenili elenca na slabše.

Btw, kdo naj bi bila potem zlobnica? Odlični bi bili Norkys ali Monica. Ampak če bosta samo posebni gostji...
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 2:23 pm

vesna je napisal/a:
Mateo je napisal/a:

Glede Jeronima...pa....pravkar je nekdo na forumu izjavil, da bo on v paru z Roxano igral....ampak temu ne gre pripisati veliko pomena.....ker ostali viri govorijo drugače.

Twisted Evil Twisted Evil Basketball Hehehehe... bomo videli.
Upam, da ne bodo preveč spremenili elenca na slabše.

Btw, kdo naj bi bila potem zlobnica? Odlični bi bili Norkys ali Monica. Ampak če bosta samo posebni gostji...

Ne vem kdo bo tista glavna zlobnica....morda bo taka zgodba, da se je ne potrebuje ravno....mogoče bo glavni zlobnež....težko je zj o tem govoriti.

Norkys in Monica (men sta tud zlo všeč kot posebni gostji)....sta samo gostji.

Zelo dobro bo videti skupaj Roxano, Norkys in Monico!!!! Lep trio!
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 06, 2009 2:26 pm

Mateo je napisal/a:
vesna je napisal/a:
Mateo je napisal/a:

Glede Jeronima...pa....pravkar je nekdo na forumu izjavil, da bo on v paru z Roxano igral....ampak temu ne gre pripisati veliko pomena.....ker ostali viri govorijo drugače.

Twisted Evil Twisted Evil Basketball Hehehehe... bomo videli.
Upam, da ne bodo preveč spremenili elenca na slabše.

Btw, kdo naj bi bila potem zlobnica? Odlični bi bili Norkys ali Monica. Ampak če bosta samo posebni gostji...

Ne vem kdo bo tista glavna zlobnica....morda bo taka zgodba, da se je ne potrebuje ravno....mogoče bo glavni zlobnež....težko je zj o tem govoriti.

Norkys in Monica (men sta tud zlo všeč kot posebni gostji)....sta samo gostji.

Zelo dobro bo videti skupaj Roxano, Norkys in Monico!!!! Lep trio!

Res bo odlična telenovela.
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeSob Nov 07, 2009 3:03 pm

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Mariiidfjskg-2
Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Marifjiofjdg-2
Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Nellafdf-2
Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Mariiiiiofo-2
Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Mauiguerg-2
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeNed Nov 08, 2009 3:57 am

Monica Spear in Norkys Batista sta bili primorani podpisati pogodbo in sprejeti vlogo v telenoveli QUE EL CIELO ME EXPLIQUE, saj imata ekskluzivno pogodbo....

Roxana je prejšnji teden podpisala pogodbo z RCTVjem in njena vloga bo imela največjo težo v telenoveli.


Yyy a la voz de ¡¡paaarrrtiiidaaa! arranco con el “parling” y paso a contarles que como en RCTV (ahora Internacional) la masa no está pa´bollos, por lo que no tienen condiciones de mantener a ningún artista becado, cobrando sin mover ¡ni un dedo! llamaron a la MÓNICA SPEAR para que haga una participación especial en el “ofidio” que ya están “cocinando” en sus “hornos dramáticos”, el cual llevará el título —tentativo— de “Vuelve a la vida” que mantiene a la “escribana” Cristina Policastro ¡teclea que teclea! y cuyas grabaciones arrancarán dentro de unos días, pues su estreno se tiene previsto para la primera quincena del mes de enero del 2010 cuando ya tenga varios capítulos adelantados... ¡Síii, señores!... La “galana” de marras, que andaba de brazos cruzados, tras haber terminado su “laboro” en la telenovela “Calle luna, calle sol” se reunió a finales de esta semana con el “mandamás dramático” de la cableoperadora de Quinta Crespo, que no es otro que el José Simón Escalona, quien explicándole la situación económica de dicho canal, prácticamente, la obligó a que aceptara el personaje en esa historia que protagonizan Marianela González y Carlos Felipe Álvarez, cortándole las cortas vacaciones que estaba disfrutando... así que a la Mónica Spear no le quedó otra que responder afirmativamente a la propuesta, echando por tierra los insistentes “rum-runes” de su posible mudanza a VV... Ídem, que hicieron con NORKIS BATISTA, a la que le plantearon la misma cosa... y como ella gana un sueldazo, también tuvo que aceptar, ya que desde que terminó “Esto es lo que hay”, también permanecía “jugando banca” a la espera de un nuevo llamado de RCTV (ahora Internacional)... bueno, el llamado se produjo ¡“más rápido que inmediatamente”! y al igual que la Mónica Spear le ofrecieron un personaje notan largo en “Vuelve a la vida”... Me enteré (y ¡trúuuaaa, trúuuaaa!, cual cotorra me limito a repetir) que la susodicha se puso medio remolona con la propuesta del Escalona, quien para “suavizarla” le dio “agüita de azúcar” informándole que a mediados del año entrante, hay planes de lanzar una nueva temporada del aburrido sitcom que protagonizó con el Alfonso Medina, donde la Norkis Batista ha venido demostrando que la comedia no es su fuerte, porque lo que ha hecho en “Esto es lo que hay” es el ridículo... Poorr ciieerrtoo que ROXANA DÍAZ, quien esta misma semana firmó su gran contrato con el canal de Quinta Crespo, será, definitivamente, la figura de mayor peso en la trama de dicho proyecto “teleculebrónico” en la que le encasquetarán de pareja a un disfraz colombiano llamado Juan Camilo Donado, al que conocerán en su casa, porque ese nombrecito a mí (no sé si a ustedes) no me suena para nada... Lo que llama la atención es que habiendo un buen número de actores venezolanos desempleados y en RCTV (ahora Internacional) viven en un solo “llantén”, quejándose de la mala situación económica hayan contratado a un artista extranjero, que supongo, vendrá cobrando en dólares... entonces: ¿Cuál es la crisis?... Yyy una vez más, les recuerdo que el proceso de votación para elegir a LOS PEORES Y MEJORES
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeSob Nov 14, 2009 5:50 am

Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 20, 2009 10:04 am

En Rctv ya empiezan a grabar la telenovela Vuelve a la vida para salir al aire lo más pronto posible en 2010. La producción tendrá el estilo populachero de Calle luna, calle sol, al desarrollarse la historia en un barrio caraqueño, pero sin el tinte político ni realista que pretendió tener la fallida Libres como el viento. La historia es de Cristina Policastro (dialoguista de éxitos como Señora, Juana la virgen y Nadie me dirá cómo quererte y títulos internacionales como Marina y Dueña y señora en Puerto Rico. Aquí regresan al canal figuras como Roxana Díaz y Caridad Canelón, y probarán como pareja a Marianela González y Carlos Felipe Álvarez, joven galán que ha laborado en varias producciones de Bárcenas y que, para más señas, es en la vida real primo de sangre de Manuel Sosa. Veremos cuando salga en pantalla si tiene el mismo arrase de su primito o si, por el contrario, irá a la tumba tumba.
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 20, 2009 12:20 pm

Kaj bo Roxana? "Pasando letra".? Kaj pa to pomeni?

Uhhh, jaz res trdno upam, da bo njena vloga super.
Niti malo ne dvomim, da jo bo odlično odigrala, ni pa mi všeč (bojim se), če bo lik napisan slabše kot Nelin (da naj bi bil v principu Nelin lik glavni, oni pa so samo zaradi Roxanine veličine postavili njeno ime pred Nelino, še vedno pa je to zgodba o "Nelinem liku").
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 20, 2009 1:06 pm

vesna je napisal/a:
Kaj bo Roxana? "Pasando letra".? Kaj pa to pomeni?

Uhhh, jaz res trdno upam, da bo njena vloga super.
Niti malo ne dvomim, da jo bo odlično odigrala, ni pa mi všeč (bojim se), če bo lik napisan slabše kot Nelin (da naj bi bil v principu Nelin lik glavni, oni pa so samo zaradi Roxanine veličine postavili njeno ime pred Nelino, še vedno pa je to zgodba o "Nelinem liku").

kje si našla pasando letra?

Ja, tud jst upam, da bo lik super....se pa ISTO bojim, da bo Nelin lik glavni.....Roxana je pa prva napisana le zaradi slave in priljubljenosti....no, bomo vidli.....v tem času naj bi se že sestali parkrat igralci.....baje je Sandra Martinez manjkala, ker je bila v šopingu v Miamiju =) (to sem lih prebral kot neko čenčo).
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 20, 2009 1:23 pm

Sandra Martinez Suspect ... ona včasih tudi ni ravno prijetna za gledanje, ampak... mogoče bo pa tokrat pasala (s Alvarezom, recimo... hmmm).

Ne vem, Nela... ne razumem tega... na nek način je to ponovitev PTLA... mislim, da bo ob Roxani še bolj bleda, kot je sicer... Upam, da ne bo uničila telenovele...
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 20, 2009 1:53 pm

vesna je napisal/a:
Sandra Martinez Suspect ... ona včasih tudi ni ravno prijetna za gledanje, ampak... mogoče bo pa tokrat pasala (s Alvarezom, recimo... hmmm).

Ne vem, Nela... ne razumem tega... na nek način je to ponovitev PTLA... mislim, da bo ob Roxani še bolj bleda, kot je sicer... Upam, da ne bo uničila telenovele...

Sandra zna bit res zoprna.....notr je itak samzarad postave!! =)

Eh....če men vprašaš mi nikakor ni všeč ponovno NELA+ROXY.....to smo že vidli...sploh, pa če bosta obe spet glavni igralki.....Nela....bo itak spet brezvezna....Roxana pa tista, ki bo blestela....lahko bi Neli dali drugo novelo....
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Nov 20, 2009 2:20 pm

Me prav zanima, kako bi izgledali Roxana in Monica... morda bi bila telenovela velika uspešnica.

Čeprav Suspect ... lahko bi bil Roxanin lik v tem primeru napisan še bolj enodimenzionalno in nepomembno.

Tudi z Norkys bi bili zelo dobri skupaj...
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeSob Nov 21, 2009 4:49 am

vesna je napisal/a:
Me prav zanima, kako bi izgledali Roxana in Monica... morda bi bila telenovela velika uspešnica.

Čeprav Suspect ... lahko bi bil Roxanin lik v tem primeru napisan še bolj enodimenzionalno in nepomembno.

Tudi z Norkys bi bili zelo dobri skupaj...

Oboje bi mi bilo veliko bolj všeč!!! Ampak dobro...bomo vidli, kako bodo vlogi napisani in kako bo vse skupaj izpadlo!
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeSob Nov 28, 2009 7:42 am

RCTV inició grabaciones de "Que el cielo me explique", su nuevo dramático .


La telenovela pondrá a prueba valores como la fe, el amor, la sensibilidad social y la ayuda al prójimo, en medio de personajes marcados por hechos drásticos, que cambiaron sus vidas

Caracas, Reporte360- Comenzó las grabaciones en exteriores de “Que el cielo me explique”, la nueva telenovela que será transmitida por RCTV Internacional a comienzos de 2010. La historia, escrita por la Cristina Policastro, estará protagonizada por Marianela González, Carlos Felipe Álvarez, Roxana Díaz, Juan Carlos Alarcón y Estefanía López.

La telenovela se caracterizará por ser muy urbana y porque girará en torno a un tema social muy común en la Venezuela de estos días. Invitará a la reflexión sobre lo impactante que puede llegar a ser que los sueños sean arrebatados por un tercero en cuestión de segundos, y sobre la reacción que puede tomar cualquier ser humano para hacerle frente a esa situación.

La telenovela contará con la participación especial de las actrices Norkys Batista y Mónica Spear, y marcará el regreso a las producciones de RCTV de actrices como Caridad Canelón y Rebeca González, quien estaba retirada de la televisión. En el elenco también estarán figuras como Héctor Peña, Aroldo Betancourt, Wanda D’Isidoro, Ricardo Bianchi, Kimberly Dos Ramos, Yoletti Cabrea, entre otros.

La dirección de la novela es de José María Alcalde, la producción ejecutiva de Leonor Sardi y la producción general de Ana Vizoso.

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Rctvfinal

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Rctv2

dd / Reporte360
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimePet Dec 04, 2009 11:59 am

Ufff Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad ... Roxana je našteta šele na tretjem mestu.
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeSob Dec 05, 2009 6:27 am

vesna je napisal/a:
Ufff Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad ... Roxana je našteta šele na tretjem mestu.

Ja,res je.....ampak baje naj bi zgodba šla tako:

Marianela je obtožena in gre v zapor zaradi Roxane, ki ostane z njenim fantom in z vsem ostalim. Marianela v zaporu spozna Norkys in Monico in ti dve ji svetujeta kako naj se maščuje in vrne v svoje življenje.... Ko ponovno pride na prostos se preobrazi v moškega, da razkrinka Roxano.
Gre za nekakšno podobnost z Monte Cristom.
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeSob Dec 05, 2009 1:48 pm

RCTV inició grabaciones de "Que el cielo me explique"

La telenovela pondrá a prueba valores como la fe, el amor, la sensibilidad social y la ayuda al prójimo, en medio de personajes marcados por hechos drásticos, que cambiaron sus vidas

Caracas, - Comenzó las grabaciones en exteriores de Que el cielo me explique, la nueva telenovela que será transmitida por RCTV Internacional a comienzos de 2010. La historia, escrita por la Cristina Policastro, estará protagonizada por Marianela González, Carlos Felipe Álvarez, Roxana Díaz, Juan Carlos Alarcón y Estefanía López.

La telenovela se caracterizará por ser muy urbana y porque girará en torno a un tema social muy común en la Venezuela de estos días. Invitará a la reflexión sobre lo impactante que puede llegar a ser que los sueños sean arrebatados por un tercero en cuestión de segundos, y sobre la reacción que puede tomar cualquier ser humano para hacerle frente a esa situación.

La telenovela contará con la participación especial de las actrices Norkys Batista y Mónica Spear, y marcará el regreso a las producciones de RCTV de actrices como Caridad Canelón y Rebeca González, quien estaba retirada de la televisión. En el elenco también estarán figuras como Héctor Peña, Aroldo Betancourt, Wanda DIsidoro, Ricardo Bianchi, Kimberly Dos Ramos, Yoletti Cabrea, entre otros.

La dirección de la novela es de José María Alcalde, la producción ejecutiva de Leonor Sardi y la producción general de Ana Vizoso.
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
vesna

vesna


Število prispevkov : 3100
Location : Ljubljana
Registration date : 18/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeSob Dec 05, 2009 3:45 pm

Mateo je napisal/a:

Ja,res je.....ampak baje naj bi zgodba šla tako:

Marianela je obtožena in gre v zapor zaradi Roxane, ki ostane z njenim fantom in z vsem ostalim. Marianela v zaporu spozna Norkys in Monico in ti dve ji svetujeta kako naj se maščuje in vrne v svoje življenje.... Ko ponovno pride na prostos se preobrazi v moškega, da razkrinka Roxano.
Gre za nekakšno podobnost z Monte Cristom.

Nisem prepričana, da mi je to všeč.
Upam samo, da ne bo Roxana neka IZREDNO ZLOBNA oseba, kar bi lahko iz tegale sklepali affraid .

Grof Monte Cristo... kolikor se jaz spomnim, je bil zlobnež v zgodbi izredno zloben... želel je celo, da se grofov sin (ki ni vedel, da je Monte Cristo njegov oče) bojuje proti svojemu očetu pale pale .


Uhhh, spet Nela kot moški Rolling Eyes ... ne vem, ne vem.
Nazaj na vrh Go down
Mateo
Admin
Mateo


Število prispevkov : 10523
Age : 35
Registration date : 17/05/2008

Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitimeNed Dec 06, 2009 3:14 am

vesna je napisal/a:
Mateo je napisal/a:

Ja,res je.....ampak baje naj bi zgodba šla tako:

Marianela je obtožena in gre v zapor zaradi Roxane, ki ostane z njenim fantom in z vsem ostalim. Marianela v zaporu spozna Norkys in Monico in ti dve ji svetujeta kako naj se maščuje in vrne v svoje življenje.... Ko ponovno pride na prostos se preobrazi v moškega, da razkrinka Roxano.
Gre za nekakšno podobnost z Monte Cristom.

Nisem prepričana, da mi je to všeč.
Upam samo, da ne bo Roxana neka IZREDNO ZLOBNA oseba, kar bi lahko iz tegale sklepali affraid .

Grof Monte Cristo... kolikor se jaz spomnim, je bil zlobnež v zgodbi izredno zloben... želel je celo, da se grofov sin (ki ni vedel, da je Monte Cristo njegov oče) bojuje proti svojemu očetu pale pale .


Uhhh, spet Nela kot moški Rolling Eyes ... ne vem, ne vem.

Mam isto mnenje glede tega kot ti!! Podpis.........se v vsem strinjam...ni druge kot, da počakamo na resničen sinopsis in, da ugotovimo kako bo resnično vse steklo.
Nazaj na vrh Go down
https://ourhorizont.slovenianforum.com
Sponsored content





Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)   Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010) Icon_minitime

Nazaj na vrh Go down
 
Que el cielo me explique! (RCTV Int., 2009/2010)
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 6Pojdi na stran : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Posneli zadnji del Que el cielo me explique
» Que el cielo me explique KMALU na Televen!!
» Que el cielo me explique v Dominikanski republiki!

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Our Horizont :: OUR HORIZONT :: NOVICE-
Pojdi na: